Bárányék reggeliznek

2012. augusztus 12. 11:57 - fekete-barany.blog.hu

Kell egy kis kalória, főleg, hogy tegnap éjjel lenéztünk révfülöpre blues-t hallgatni, hajnalban meg kiparancsoltak az ágyból krumplit szedni. Nem kell megijedni, igaz, hogy vasárnap hajnal volt és kb 15 C fok, de a reggeli napsütésben biciklin ülve fütyörésztem az "I believe I can fly"-t...... :))) miközben egyik kezemmel a 30 kg frissen szedett krumplit egyensúlyoztam, a másikkal a kesztűket és a kiskapát fogtam- tényleg, hogy is álltam meg fék nélkül???

A korán kelőktől elnézést kérek, a falu főutcáján én fütyörésztem hamisan hajnalban.

Szóval reggeli sült cukkini és paprika balzsam sziruppal + bacon eggs házi szalonnából és tojásból.

 tojas.jpg

sultcuk.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fekete-barany.blog.hu/api/trackback/id/tr364708040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása