Ismét egy cikk rólunk

2013. július 26. 17:13 - fekete-barany.blog.hu

Nyugodtan mondhatjuk, hogy jó a PR-unk. Jobb mint ami a termésünk mennyisége lesz. Ez van, legalább büszkén és mosolyogva esünk hasra (csak nehogy sírás legyen a vége).

http://www.vinoport.hu/?node=5842

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fekete-barany.blog.hu/api/trackback/id/tr615427881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sünpiroska 2013.08.07. 15:11:08

Nem, nem fogtok hasra esni. Vagy ha esetleg mégis, akkor sem lesz sírás.
Ugyan a blognak még csak töredékét olvastam, meg néhány cikket rólatok az elmúlt hetekben, de abszolút a hatásod alá kerültem.

A személyes találkozás a Malackrumpliban pedig megerősítette ezt az érzésemet: nem fogtok elbukni. (Ugye nem baj, hogy itt tegeződésre váltottam, én vagyok az idősebb, meg a nő is :))

A Malackrumpli nagyon tetszett, ahogy ott is jeleztük, a sóskás pesto pazar, a pizza kitűnő, a busa tökéletes. Eleve úgy ültem be hozzátok, hogy szeretni akarom a helyet, és ugyan vannak "gyermekbetegségek", de még ezt is szerettem benne. (Az italrendelést már talán felvetted, kollégád jött ki hozzánk, nagyon kedvesen türelmünket kérve, hogy hamarosan jön a kiszolgálás - de ekkor még étlapot nem láttunk! Pedig nagyon-nagyon kiváncsian vártam már! Ételre tudok várni, na de mihamarabb meg akarom tudni, mit választhatok! :))) Neketek is egy körrel kevesebb lett volna, ha hozza az étlapot is. Esetleg krétatábla?)

Ahogy az ezerfokos tűző napsütésben rójátok a köröket a konyha és az asztalok között (csak miattatok kérdem: nem lehet lerövidíteni az utat?) és kedvesen, odafordulással szolgáljátok ki a vendégeket, azt nem lehet "nyereségvágyból" csinálni.

Azóta a gazdálkodásról szóló blogodból többet (de még nem mindent) elolvasva csak erősödik bennem az érzés.
Lenyűgöz az elszántságotok, tiszteletreméltó a kitartásotok. A blogbejegyzéseidet néhol nem tudtam megindultság nélkül olvasni.

Írsz a nehézségekről is, a(z átmeneti) kudarcokról, de ezt nem panaszkodásnak érzem, csak tárgyilagosságnak. A legsötétebbnek tűnő helyzeteken is átsugárzik a töretlen hitetek. A kommunikációdból pedig kitűnik az elszánás arra, hogy megoldd a problémákat (és nem a "nekem van igazam" gőgje).

Jó úton jártok - ezt nem kell megerősítenem, tudod ezt Te nagyon is jól, de talán jólesik a visszajelzés. Drukkolok nagyon, és ajánlani foglak benneteket mindenkinek, aki csak arra jár.

(És közben azon töröm a fejem, hogy a drukkoláson kívül én magam mit tehetnék hozzá a jó ügyhöz...)
süti beállítások módosítása