No ez mi?

2013. március 19. 16:37 - fekete-barany.blog.hu

gomba1_1.jpggomba2.jpg

Még egy nagyon különleges embernél jártam. Egy szomorú bio gomba tenyésztőnél aki órákon keresztül mesélte a viszontagságait.

Az odaút persze vicces volt, mikor már majdnem megtaláltam a helyszínt, heves gmaps navigációval köröztem még kb. 1 órán keresztül - aztán végre megérkeztem és rájöttem, hogy tulajdonképpen a ház amit kerestem, az a legkedvesebb mentorunk, Matyi bácsi háza mellett lévő épület!!!

Miután összebarátkoztunk, Sándor, minden titkok tudója levitt a laborba a föld alá ahol a szám is tátva maradt!! 

Ismét egy szent őrült aki nagyon ért ahhoz amit csinál!

A megfejtés pedig: pecsétviaszgomba!!

www.biogomba.hu

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fekete-barany.blog.hu/api/trackback/id/tr835148455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása