RIP Doromboló

2014. június 24. 06:00 - fekete-barany.blog.hu

photo14_1403581945.jpg_1280x1280

Doromboló vagyok, 2 éves herélt tisztavérű mangalica kan. Nevemet onnan kaptam, hogy gazdámat látva mindig odafutottam hozzá és lefeküdtem a lábai elé, hogy dörzsölgesse a bundámat (sokszor mondta, hogy olyan vagyok neki mintha a harmadik kutyája lennék). Persze másokkal nem voltam ilyen kedves, mivel én voltam a legnagyobb a falkában, így először csak én ehettem és ha már jóllaktam akkor engedtem a többieket. Embert sem tűrtem magam mellett a gazdámat kivéve.

Most egy kicsit meg vagyok sértődve, mentem most is kedveskedni, erre bezárnak egy ketrecbe és gazdám szépen, nyugodtan, kedvesen elmondja nekem, hogy nyugodjak meg, nincsen semmi baj. 

Van egy olyan érzésem, hogy azért van baj, de végül is nagyszerű dolgok elé nézek, beteljesül álmom, hogy sok- sok embernek okozzak örömet. A Malackrumpli séfje fog velem foglalkozni, biztos vagyok benne, hogy sokan azt fogják mondani, hát ez mennyei volt!! Én akkor már dolgomat beteljesülvén valóban a mennyből fogom nézni a dolgokat (mármint a mangalica menyországból). 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fekete-barany.blog.hu/api/trackback/id/tr346406635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása